Algemeen

Keurmerk ZZP-er Zorg wederom toegekend

Kiwa Keurmerk ZZP-er Zorg behaald

Keurmerk ZZP-er Zorg wederom behaald.

Keurmerk ZZP-er Zorg wederom toegekend. De nieuwe eisen van Mijn Keurmerk omtrent de WKKGZ zijn voor alle ZZP’ers verplicht. De bewijsstukken behandelingsovereenkomst, meldingsplicht incidenten, professioneel werken, periodiek reflecteren, vervangingsplan en zorgdossier. Deze moeten voor 1 december 2019 door Kiwa goedgekeurd zijn. Keurmerk ZZP-er Zorg nieuwe norm is nu al behaald door Pijnzorg Actief!

De norm van Mijn Keurmerk is aangepast op basis van de laatste wet- en regelgeving: de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg.

Zzp’ers die al deelnemer zijn, krijgen tot uiterlijk 1 december de tijd om te voldoen aan alle eisen die in de norm vermeld staan. Dit betekent ook dat er vanaf 1 december 2019 nog maar één Keurmerk bestaat: Keurmerk ZZP’er Zorg.

Onder de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) is Pijnzorg Actief verplicht cliëntendossiers bij te houden. Ook resultaten van pijnbehandelingen/zorgverlening te registreren. 

Het dossier van Pijnzorg Actief is door een auditor van Kiwa onderzocht en beoordeeld op compleetheid, actualiteit en conformiteit met de norm.

Op basis van de uitkomst van dit onderzoek voldoet het dossier aan de gestelde norm. 

Daardoor is het certificaat van Mijn Keurmerk aan Pijnzorg Actief toegekend. Tevens is de geldigheid van het certificaat en Keurmerkpas verlengd tot aan de volgende auditperiode.

Mijn Keurmerk is onderdeel van Kiwa. Het is een nationaal en internationaal opererend kwaliteitszorgbedrijf. Het bedrijf is voortdurend bezig om processen, producten, medewerkers en organisaties te verbeteren. Het opereert op allerlei markten en binnen vele sectoren. Met betrekking tot Mijn Keurmerk heeft Kiwa ook zeer veel kennis en ervaring in huis op het gebied van zorg en welzijn. Dit is het gebied waarop Keurmerk ZZP-er Zorg is toegekend aan Pijnzorg Actief.

Kiwa is een onafhankelijke organisatie die hooggekwalificeerde certificering verzorgt. Kiwa creëert vertrouwen in een organisatie, producten, diensten, processen, managementsystemen en medewerkers. Dit doen ze door de kwaliteit van alles wat Pijnzorg Actief doet zichtbaar en meetbaar te maken. Zo helpt Kiwa de kwaliteit van pijnzorg te verbeteren.

Patiënten beoordelen de behandelmethode van Pijnzorg Actief gemiddeld met een 8.8❗️

Classificaties waar Pijnzorg Actief hoog op scoort zijn: afspraken, bereikbaarheid en professionaliteit. Daarnaast worden de competenties klantgerichtheid, sensitiviteit, integriteit, communicatie, organisatie, samenwerken en vakbekwaamheid hoog gewaardeerd! Iets waar we bij Pijnzorg Actief niet alleen trots op zijn, maar wat ons sterkt en nog verder enthousiasmeert meer patiënten te kunnen helpen. Uiteraard zijn we ontzettend trots dat het Keurmerk ZZP-er Zorg wederom is toegekend.

Kwaliteit en persoonlijke aandacht staan bij Pijnzorg Actief voorop! 

Wist u dat zorgverzekeraars de zorg bij Pijnzorg Actief vergoeden vanuit de verplichte basisverzekering en niet onder het eigen risico valt?

Contact